mannen med hatten

Hepp! Jäklar vilket härligt väder dagen drog till med, ganska varmt och soligt. Nog att det blåste så att min hatt höll på att flyga av några gånger men solen fick kompensera upp det. Massa fågelkvitter och solen i ögonen när man sitter på pendeltåget får mig varm inombords.
I morse när jag vaknade var jag så sjukt trött att jag knappt tog mig upp ur sängen men jag hade även en äcklig träningsvärk sedan springturen i går, om värken blir bättre tills i morgon så drar jag nog en till runda. tränaträna!


Eftersom det fina vädret gav solsken så blev det solhatten med långkjol med en vanlig t-shirt och ett bälte till. Plus ett par röda läppar och vita converse.
(Bilder tagna med MacBook'en resulterar i kass kvalité, sorry)
Typ så här kommer jag se ut tjugofyrasju när vi åker till Rom och glassar runt, i långkjol, stor hatt och solglasögon.




Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0