morgondagen

God kväll, ni!

Shit vad jag fortfarande är sjukt mätt sedan min middag (jag skriver min middag, för Anton hatar vegetarisk mat och inte äter det) , det känns som om magen ska spricka lite. Jag kokade ihop lite fullkornsmakaroner och blandade ner det i en röra bestående av tomatsås, Sarahs hemmagjord pesto, blandbönor och soltorkade tomater - apgott med vegetariskt! Sedan hade vi lite påskmust över som jag drack till, älska must!
Jag ser både inte så mycket men även lite fram emot morgondagen, jag ser fram emot att jag kommer få träffa både min far och min farfar då de kommer förbi och hälsar på en sväng innan de drar till Milano på fredag. Det negativa är att vi har en schemalagd redovisning kl 08.00 i morgon bitti, det innebär att jag måste kliva upp 06.00 - GAH! Äckligt tidigt kallas det för.
Lite bilder på dagens bara

//t-tröja, tjocktröja & kjol från H&M//jacka Beyond Retro//skor från DinSko//


Det är inte meningen att se så sur ut.

Kom-men-tera
Postat av: alex

SNYYYGG

2011-04-12 @ 23:32:01

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0