non-toxic material

Hallå alla fagra människor!

Jag sitter hemma med en hund i sängen och vi lyssnar på P3 och myser runt. Jag var ju som sagt till vårdcentralen och gav massa blodprover för att få reda på vad det är som håller på och gör ont i min mage. Jag var där strax efter 08'00 och satt och väntade med alla prostata-gubbar att få bli stucken med nål. Fem stycken blodrör fylldes och jag fick magknip och blev lite yrslig när jag gick hem igen.

Men jag möttes av en glad hund som gjorde mig glad och jag ska gå på en promenad med honom innan jag drar iväg till skolan runt tolv-tiden. Egentligen vill jag bara ligga i sängen och äta ipren, men eftersom det inte är sådan lång tid i skolan jag behövs så är det lika bra att dra dit.

Hoppas det inte börjar blåsa ute. Kram på er!

//nålstick//

//Zacko the dog//




Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0