Packningspanik scen 1

Jag hatar mina kläder. Undrar om alla känner så innan man ska åka i väg?
Jag har nämligen en s.ka "ovana" att packa med mig alldeles för mycket kläder vart jag än åker och hur länge jag än stannar borta. Och min mor har gett mig ett ultimatum: Ta med dig lite kläder eller ingen shopping i Rom, för då väger väskan för mycket när vi ska hem igen. Jag hatar Ryan Air och deras policy's!

Men! Jag har i alla fall kommit så långt att jag har valt ut tre stycken outfits som jag kan ha under påskhelgen plus lite finare kläder i form av en klänning och långtröja. Jag kommer endast ha ett par skor med mig (och detta dödar min själ lite) och det är mina vita converse. De är bekväma och jag håller mig till att converse funkar till det mesta.

Detta är vad jag har kommit fram till efter en kvälls sam morgons velande bestämmande.

// skjorta & kostymbyxor Monki //

// stickad tröja & klänning H&M // linne MTWTFSS/WEEKDAY //

// linne Valient // avklippta jeans H&M //


Sen kommer paniken om vad jag ska ha på mig i dag, när vi flyger. Jag ställer bara till trubbel för mig själv.

pöss.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0