sadness is my boyfriend

Hej ni alla! Här är jag duktig och tvättar och städar för fulla muggar. Jag har nämligen hunnit varit uppe sedan 06'00 i morse, jag har haft redovisning i skolan, hunnit pratat lite med mor, köpt nytt SL-kort, varit en sväng på hälsovårdscentralen (jag berättar mer ingående om det senare), kommit hem, städat, börjat tvätta och även fotat lite och klockan är bara 14'00! Detta är alltså vad folk kallar för förmiddagar, då jag oftast brukar dregla i min sömn bland duntäcken. Inte så pjåkigt men jag ville inget hellre än att slå sönder väckarklockan när den ringde 05'55.

Nu lyssnar jag på radion som spelar Lykke Li och väntar in att första tvättmaskinen ska bli klar, jag är ganska sömnig. Kanske ska jag ta en tuppisluris?


//fjäderearcuff's JFK.se//




Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0