shake a tailfeather

Hej kära ni. Jäklar vad jag dras mellan olika alternativ. Alternativ 1. är att jag bara ska fjöl'av och äta choklad i sängen men alternativ 2. är att jag ska dra på mig springoutfiten och ta med mig zacko the dog på en springtur. Jag är mest sugen på att träna men klockan är så mycket och det är fredag. Jag får för mig att det är fulla, äckliga och jobbiga människor ute som kan skrämma mig när det är mörkt.

Det är som så att Anton har dragit i väg till Gävle över helgen, han åkte med sina päron när de började dra sig hemåt igen. Så jag och hunden är själva hemma och därför är jag väldigt rastlös. Jag har så mycket energi även fast jag bara åt jordgubbar till middag att jag inte vet vart jag ska göra av allting. Dock verkar Zacko inte så sugen på att gå ut just nu då han ligger och snarkar på mattan.
Kanske ska jag bara göra lite styrka bredvid den sovande hunden?

// jag just nu med överflödig energi //



Gött nu början Robyn Live i Stockholm. Styrka till det blir ju awesome!



pöss.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0