spyspring

I dag har jag äntligen fått träna! Och inte lite heller för den delen, jag var ute och sprang tills att mina ben kollapsade, fötterna gick sönder och jag var ofantligt nära på att kräkas upp lunchen men som tur var så stannade allt där det skulle.
Jag fick nämligen lite panik i helgen efter allt flottätande och ölhävande och denna långa period av att inte ha tränat något över huvudtaget har gått mig på nerverna. Så jag bestämde mig när jag kom hem efter att ha lyssnat på rolig radio att sticka ut och springa och det slutade med att jag sprang 8 km. Kanske inte det bästa man bör göra efter att ha haft ett träningsuppehåll på lite drygt 2 veckor men otroligt skönt! Jag behövde det verkligen.

Skolan var väldigt slapp i dag, en tre timmars föreläsning blir så mycket roligare när man tar med sig egen termos. Jag tog nämligen med mig min fina, grönrandiga termos. Allting blir likt en picknick och det föreläsningen handlar om blir lite nödvändigt vetande som ett fint plus i kanten.

I dag såg jag ut så här, riktigt skönt. Åh vad jag älskar sköna kläder - puss på allt sådant.

Kom-men-tera
Postat av: ira

SÖtis emma jag saknar dig...

2011-04-06 @ 00:25:18
URL: http://solovyova.blogg.se/
Postat av: em

Och jag saknar dig, älskling!!

2011-04-06 @ 07:54:07
URL: http://snikas.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0