stentvättat

Jag tänkte bara ytterligare visa hur fin min jacka är, Anton tog dessa sent i går kväll efter att vi farit och varit uppe på Monk's café, vid Norra Bantorget. Ett ölhak för riktiga ölfantaster, de brygger sitt eget öl samt har över 1.400 sorters öl. Helt underbart.

Ja, det var alltså detta som åkte på i går när vi gick ut. Väldigt simpelt och något så underbart bekvämt, jag älskar sköna kläder. Byxorna har jag endast använt en gång förutom nu, jag köpte dem på "inför-hösten-rean-2010" på H&M, den svarta oversize-tröjan är från MTWTFSS WEEKDAY, den långa vita stickade koftan är från Monki och omlotthalsduken kommer, även den, från H&M.

Och jackan är från Beyond Retro. Hjärta.



Kom-men-tera
Postat av: Aliciah ♥

Vinnaren av dagens blogg finns nu uppe på bloggen!

Gå in och titta om det var du!

http://aliciah.se/2011/april/vinnaren-av-dagens-blogg.html#comment

2011-04-04 @ 18:08:17
URL: http://aliciah.se

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0