stormvind

Ja, det kan man verkligen säga. Jäklar vad det blåser!
Nu har far & farfar varit här och hälsat på en sväng och ätit bullar och druckit kaffe, mysigt, mysigt.

Men för att berätta lite mer om varför jag var in på hälsovårdscentralen så var det för att, under redovisningen i skolan så fick jag världens magknip. Jag kunde knappt andas och jag hade väldigt svårt för att stå upp samt så fort jag tryckte på magen eller försökte spänna magmusklerna så kändes det som att jag skulle svimma pga smärtan.
Med tanke på att jag klagat över magen förr och har haft sjukt ont ganska ofta i en lång period så blev jag bara så jävla less att jag gick till hälsovårdscentralen för att beställa en tid för undersökning, jag fick prata med en sjuksköterska som sa att jag skulle boka en "akut tid" kl 08'00 i morgonbitti. Förhoppningsvis så får jag en tid i morgon, annars tänker jag för sjuttsicken klaga, och förhoppningsvis får jag svar på vad det är för grejs som håller på och förstör i magen, min.

Nu mår jag även illa, undrar om en hel middag kommer att slinka ner.

FOTON: JAG



Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0