take a minute

Här uppdaterar man segt, ser jag!

Inte med mening, tro mig. Anledningen till segt skrivande är för att jag för det första sov till 12'00, varit på vårdcentralen på undersökning, åkte till Mörby Centrum och åt med Anton, handlade mat och hämtade ut lite mediciner samt att vi har städat och lagat lite mat och grejat.

Jag fick nämligen en tid 13'40 hos en läkare på vårdcentralen här i Bergshamra, en supertrevlig och snäll liten läkare vid namn Cecilia. Hon klämde och kände på magen, min och ställde massa frågor om min kost och hur och jag åt osv. Allting slutade ändå med att jag ska tillbaka nästa vecka, aptidigt för att ta massa prover: njur- och levervärde, sänkan och massa blodprover. Troligtvis så kunde det vara allt från att jag är glutenallergiker till att jag har cystor på äggstockarna som klämmer på tarmarna. Skönt i alla fall att de vill ta massa prover och ta reda på vad det kan vara för något som gör krånglar i magen, min. Fick även lite mediciner som jag ska äta varje dag för att underlätta det onda.

Men nu väntar jag tills att klockan ska bli 18'00 så att jag kan få äta en liten Risenta-bar, sedan ska vi nog börja förbereda att koka ihop någon gott att äta tills kvällen. MUMS!

//jag förra helgen på Café Ritorno//

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0