three two one

Hej Hoppsan!

Hoppas allt med er är bra, med mig är det samma gamla vana - ont i magen och en sjukt lekgalen hund som stirrar på mig och undrar varför jag inte kastar bollen?
Jag åkte i väg till skolan för ett litet möte med några lärare och jag hade en telefonintervju med en politiker i Botkyrka kommun. Intressant? Nej.
Nu är jag i alla fall äntligen hemma i en varm lägenhet med en mysig sambo, jag uppfattar Anton som automatiskt mysigare när det är kallt och regnar ute. Skönt att vara hemma ändå, snart ska det lagas mat.

En daglig dagens för det första!

//klänning topshop//skjorta monki//jacka beyond retro//väska urban outfiters//




Kom-men-tera
Postat av: idaawe

gillar din blogg! tummen upp

2011-04-16 @ 21:49:26
URL: http://idaawe.devote.se
Postat av: alex

najs

2011-04-17 @ 11:36:53

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0