trampar på ett hjärta

Tjenamojs!

Solen skiner och ingen blåst, fasen vilket härligt väder!
Min mormor och morfar var här i går, de bor egentligen i Sandviken som ligger i närheten av Gävle. De var här, i Stockholm, i går med deras hund Zacko och sov över hos mig och Anton. De skulle nämligen i väg på en dunderresa först till USA och sedan iväg på en lyxig yatchkryssning över atlanten till europa och sedan hem igen och de var tvungen att sova här i Solna för att enklare ta sig vidare till Arlanda 03.00 i natten.

vi hade ett gammalt par sovandes på vår uppblåsbara madrass och nu tar vi hand om lilla hunden Zacko tills att jag drar till Rom vilket är nästa vecka, på torsdag. Åh jag längtar så tills att jag åker, så jävla gött la ska bli!





Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0