välkommen till vår stad

Hejhej! Jag sitter än i sängen med min kopp kaffe och glor på tv med min söta sambo.

I går var det en lugn men ack så skön kväll, vi lagade riktigt god mat, tittade på Så Ska Det Låta och tittade på filmen Allting Flyter. Vi drack lite vin och åt lite av den supergoda, nya glassen från SIA-glass: Berte-glass. VI köpte två olika smaker, Äppelpaj och Blåbärscheesecake. Jag själv tyckte att Blåbärs-glassen var godare än Äppelpajsglassen med tanke på att jag inte riktigt gillar äppelpaj, hehe.

Men, i kväll är det fest hos en av mina söta, urgulliga klasskamrater. Johanna ska nämligen ha inflyttningsfest och jag funderar på vad man ska ta med sig (förutom skitgott vin och några öl). Kanske ska man baka ihop någon god paj och ta med, mat uppskattas väl?

Apgod glass, smaken Kladdkaka finns även. Den måste testas!



Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0