way to late

Tjena, sorry för dålig uppdatering men i dag har dagen varit apstressad men skitskoj med roliga skoluppgifter och ett bra humör.

Vår lilla pärla, Zacko the dog har tyvärr lämnat oss nu då jag och Anton har heldag i skolan i morgon och ingen av oss kan ta med honom på en kiss-och-bajs-promenad under dagen förrän klockan slår fem. Så min morbror och hans familj får ta hand om honom från och med nu.

Det är ju nämligen så att jag drar till Rom på Torsdag och jag pirrigast i magen över det, kan inte vänta! Ni kommer få en finfin uppdatering på vad jag ska packa och paniken
därefter.

Sov så gott nu, pöss!

Sist jag var utanför landet var jag i New York tillsammans med familj. Här är jag, med mitt långa hår och min far!




Kom-men-tera
Postat av: tove

När kommer packningspaniken? ;P

2011-04-20 @ 20:22:50
URL: http://tovestrosor.blogspot.com

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0