dagenefter

Nu har Antons föräldrar varit här och lämnat deras hund, Tyra i mina händer över dagen. De skulle egentligen ha sovit över på hotell och sådant mys men tydligen pajade frysen OCH spisen innan de åkte hit från Gävle så hunden kommer inte att sova över. Tur är väl det, för mina päron kommer i morgon och drar en heldag med oss och mor min är ju superallergisk mot hund så det får väl bli till att superstäda innan de kommer och få se lägenheten vår.

MEN! Skönt att tentan, som skrevs igår är över efter sjukt mycket pluggande, mysigt pluggande. Speciellt efter att Minna bakat cupcakes och kokat tre liter kaffe.


Ne, nu ska jag gå och köpa lite baksmojs och baka mig lite bröd. Ta prommis med Tyra dessutom, längs vattnet -mysigt!

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0