försent

I morse fick jag äntligen sova ut, jag vaknade vid elvatiden och tänkte att jag skulle snooza tills jag vaknade igen. Nästa gång jag vaknade var klockan 16.26 - hur sjukt är inte det?!
Så när klockan var 17.00 hade jag druckit mitt morgonkaffe, som jag förberett igår kväll, och hunnit borsta tänderna. Man känner sig lite hemsk när man sover sådär länge, jag trodde att jag kommit över den sovperioden jag hade när jag var 13-14 år, men nej.

Som tur var så hann jag ner till stan där jag möttes av My, vi handlade lite götta och åkte sedan hem till henne i Bromma. Där kollade vi även på Melodifestivalen där min underbara, gulliga Irina var med och dansade! Bakom Dilba! Snygga kläder, snygg frisyr, snygg Irina och jättebra låt - också gick de inte ens vidare.. Men jag är så grymt glad för Irinas skull, vilket äventyr!

Så till en snygg ira på tv så åt jag och my gruka och morötter med dip - mums..
Nu ska jag fokusera på att inte somna allt för sent och faktiskt ta mig i kragen och städa lägenheten i morgon tills min underbara, älskade Anton kommer hem från g-town (gävle). Kanske överraska med en brakmiddag, typ pizza. Det är ju flott, på alla sätt och vis.

(irina är snyggingen till höger)

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0