home

Snart har jag journalist-praktiken på Gefle Dagblad, jag ska bara ringa ett ynka samtal till så är det fixat. Det känns skönt, att få det klart så fort som möjligt är bra framförhållning för min del, annars brukar jag vanligtvis vara ute i absolut sista minuten.

Idag när jag gick upp i ottan och skulle iväg till skolan, i Flemmingsberg så bara skriker det kaos redan på tunnelbanan där det gick på för mycket folk och armhålor blev upptryckta både här och där, inte så trevligt. Men väl på tuben så ringer kära Sarah och berättar att det är totalstopp i pendeltågstrafiken och att jag ska åka till Högdalen, vilket jag gjorde. I Högdalen gick det ersättningsbussar till skolan, och även den bussen var smockad med irriterade, försenade människor, tur att spotify levererade bra musik under resan.

Nu, hemma dricker jag kaffe och ska snart bege mig ut för att springa i kylan; ska bara vänta tills iPoden laddat klart - jag kör på en långtur den här gången, 2 varv i spåret och sedan till Ulriksdals slott och hem igen.

(nya frippan, linne från H&M och kofta från Tiger by Sweden)

låttips
Home - Edward Shape & The Magnetic Zeros

Kom-men-tera
Postat av: Brusch

Bra låt. Det finns hopp för en yngre genaration. Bättre låtar: <i>Magic - Ladyhawke</i> <br>

<i>Dog Days Are Over - Florence + The Machine</i> <br>

<i>Sebastian Said - The Sonnets (Montauk Remix)</i>.

Bäst låt: <i>Mannen i den vita hatten - Kent</i>



(Och om det är massa konstiga tecken i kommentaren är det för att jag försökte mig på något jag inte kunde. Om det inte är det, så kunde jag det visst.)

2011-02-17 @ 10:23:46

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0