i rymden finns inga känslor

Idag var det eget arbete med b-rudarna, alltså ingen skola på schemat - endast eget ansvar. Nyhetsvärdering var ansvaret idag, i Hallunda hos Minna (som övrigt är en hejare på att klättra skiten ur sig ute i naturen). Ansvaret att hålla koll på varenda nyhet av alla typer medier under två dagar, radio, tv-nyheter, dagstidningar, kvällstidningar, gratistidningar och lokaltidningar. Superskoj, verkligen. Något som är kul var att mysa till p3 med massa kaffe och låta stackars Nora skriva allting själv, då vi andra gick på koffein och hon på stress och längtan hem.

När jag kom hem så möttes jag av en underbar sambo som hade diskat, tvättat, lagat mat och dessutom varit ute på en springtur. Då kände jag mig dålig men det fick mig endast att inse hur underbar min Anton egentligen är. Puss på honom. Det känns bra att vi är sambos, bor tillsammans. Det passar sig på alla nivåer, för att han är bäst. Min bättre hälft så att säga.
Han är söt, min Anton. Med fläck på näsan.


Nu tittar vi på "i rymden finns inga känslor" med mini-Skarsgård. Hittills har den varit grym, hoppas den fortsätter så.

Idag kände jag mig kortfattad, i morgon ska vi på Berns med Helen. Skoj.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0