päron

Åh, igår så kom ju mina älskade föräldrar hit som jag saknat så!
Jag och Anton gick upp vid 08.00 och gjorde Scones som bjussades till kaffe och riktigt goda blev de med lite Östermalmhallen-salami till (som vi fick av Antons päron).

Efter förmiddagsfika så åkte vi alla ner på stan och strosade i affärer där både mor och far handlade lite, plus att mor betalade ett par nya jeans åt mig, så himla snällt och välbehövligt! Det blev ett par Second Skin från Cheap Monday, svarta tighta, höga i midjan, stuprörsjeans - wonderbar!

Jag fann även ett par riktigt schnygga skor inne på Feetfirst på Drottningsgatan men jag tänkte att "jag kollar efter fler skor så går jag tillbaka om jag inte hittar några finare än dessa" och strosade vidare. Så klart kunde jag inte sluta tänka på skorna så vi gick tillslut tillbaka och ALLA skor i min passform var slut, totalslut, strl 38 och uppåt var det enda som fanns - tjoho.. Som tur var så fanns det ett par 37:or inne på ett DinSko som jag la undan till dagen efter, innan vi och päronen åkte hem sig.
Riktigt mysigt, hoppas de kommer snart igen.

vackra föräldrar på bröllop och i NYC, vackra jeans på mitt vardagsrumsgolv



Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0