smuschy

Idag hade vi världens absolut tråkigaste föreläsning någonsin, nog att det var ett intressant ämne (mediernas inkomster och ekonomi) men "läraren" var inte pedagogisk för ynka 5 öre! Så jag och Minna spenderade mer än hälften av tiden med att spela Dino Rush på telefonen, shysst spel.

Efter skolan handlade jag kurslitteratur för 700 :- (...) och sedan fick jag en snabbträff med mormor och söta lilla kusinen som var här i Stockholm över dagen, så jag tog en latte + macaroon på Cityterminalen med dem innan jag kom hem igen. Home sweet home.

Nu ska jag och Anton ut på en springrunda, skönt att träna lite. Har skjutit upp på det nu sedan torsdags, teehee. Näpp! Nu spring, sedan plugg.

jag ser sjukt pösig ut men ack så sköna kläderna var!



Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0