tentastress

Herregud, varför skriver jag här och inte pluggar i stället?
Med alla runt om mig som pratar om hur mycket plugget till tentan väger ner dem så känner jag mig lite sämre för att jag inte sätter mig med näsan i skittråkiga böcker och lär mig allt som står.

Som tur är så ska vi till söta Minna som offrar sin lägenhet för 6 stycken tentaoffer där vi ska dra en heldag från kl 10 i morgon till, ja vem vet hur sent vi blir kvar. Kaffe blir vår överlevnad.
Vi hade tenta i måndags också, ganska konstig tenta - en språktenta om subjektsbrott, huvudsatser, när man får använda semikolon och ej osv. Jag är ju van att tenta om politik men jag börjar nog inse att den perioden är över.

Idag kan jag konstatera att mitt hår absolut inte vill som jag vill och att det är tur att det finns underbara personer i klassen som får en på glatt humör i stressade situationer.
Idag skrev jag en artikel om Amelie, jag tycker om den. Lite tufft att ha skrivit sin första intervjuartikel med bild och ingress, hela rubbet.

Sudda bort din sura min, med ett litet suddigum

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0