yes sir, i can boogie

Zup, i går kväll så levde vi i sjuttiotalet. Det var nämligen programfest för alla på Journalistikprogrmmaet på Södertörn i går och temat var sjuttiotal. Och aldrig har jag någonsin hört Nationalteatern spelats på samma fest som "yes sir, i can boogie", men ABBA fungerar ju jämt och ständigt och att gör YMCA-dansen är alltid lika trevlig.

Det var förkrök hos Johanna, uppe på söder och sedan blev det efterfest hos en Alexander som också bodde på söder. I och med att klockan var runt 04.00 på morgonen så ångrar jag starkt att det blev både Corona samt rödvin innan jag hoppade i en taxi och åkte hem. Det är två ggr nu som jag åkt taxi hem, själv mitt i natten på en vardag askalas. Vad hände med min kärlek till kollektivtrafiken och det mysiga med att åka buss?


Idag har inget gjorts förutom att ha gått till Coop och tillbaka, slappat i sängen, druckit tonvis med vatten i försök att dämpa huvudvärken och även lagat pubburgare med kroketter till.

I morgon blir det plugg hos Sarah, go instuderingsfrågor.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0