efteråt

Okej, jag har varit lat och helt enkelt inte orkat. Jag ville vara ledig, mkej. Så, nu är det ur världen - inga fler förklaringar.

Julen har varit skoj, massa klappar till mig och mina kära. Sjukt mycket mat, god mat och en massa familjetid som troligtvis räcker fram påsk. Och nytt år har det även blitt, 2011, nästa år ska ju hela världen gå under enligt några indianer så man får väl ta vara på detta år och göra det bästa av situationen.
Att träffa alla söta vänner i gävle var också skojigt värre, PLUS! att jag ett 1000-bitars pussel själv, ett svårt sådant dessutom.

Det som är värt att nämna är nog att jag klippt mig ännu kortare, lagt mitt fina pussel, köpt lite fina kläder och att jag troligtvis kommer att plugga Franska eller Journalistik till våren (jag står som 2dra reserv på journalistikprogrammet men har kommit in på franskakursen, men vi håller tummarna på att 2 st hoppar av journalistiken så att jag får en finfn plats där).


Menmen, nu är jag igång igen.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0