littlebigplanet

Första dagen på programmet gick awesome (om man bortser från pendeltågen imorse), vi fick lite intro på hur Journalistik fungerar och så - grymt intressant! I morgon ska vi en uppgift där vi ska göra en intervju om en "kamrat" i kursen med både filmkamera + 2 olika bilder, som vi själva tar på dem, som kommer att användas som studentfoto för lärarna resten av programmet. Hoppas den som fotar/filmar mig inte är alltför dålig, hehe..

Efter att ha haft 2 introföreläsningar, tagit en kaffe med nya kursmänniskor, köpt kurslitteratur för över 1000-lappen så åkte jag hem till min älskling som välkomnade med en kram och puss på kinden.

Little Big Planet är ett supermysigt spel, gulligt spel. gulligull.

jag älskar min nya mysiströja!

Kom-men-tera
Postat av: Toob

Någon gång sa någon till mig (och jag vet inte om det var ett skämt, i sådana fall ett väl dolt) att man kunde räkna på 100 kronor för kurslitteratur per högskolepoäng. Alltså, sexpoängskurs = 600 pix i studielitteratur. Så nu vet du vad som väntar...

2011-02-08 @ 12:41:36

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0