mapleleafes

Dagens har varit minst sagt en stor blandning av att vara inaktiv och på något sätt varit duktig och pluggat. Inget annat än stora kläder och glasögon har varit på, att vara osminkad är så underskattat av mig personligen.
På något konstigt sätt så vaknade jag runt tolv på förmiddagen även då jag var fast besluten att jag skulle vara duktig och skulle gå upp vid nio, tio - det är ju bra för en. Men jag skyller på Dreamworks, jag somnade efter midnatt på grund av Hitta Nemo - den är då bra mysig och härlig, söta fiskar i problem.

Idag är det exakt en vecka kvar till att det är tenta på kursen jag läser, Internationell Politik så jag bjöd över min söta kurskamrat Kajsa och vi hade lite tentaplugg tillsammans med Anton, som har tenta på fredag. Internationell politik är inte lika kul som det låter, det är inte kul alls, på sin höjd en aning intressant. Kajsa fick för övrigt smaka på min superba milkshake, jag fick MVG. score.

Jag har inte varit utanför lägenheten idag, men jag fick lite luft av att öppna balkongdörren - det gjorde mig lite ledsen så jag gjorde en kossa som fanns på mjölkpaketen vilket gjorde mig på liiite bättre humör.
Imorgon är det föreläsning som jag varken vill eller orkar med, men för att satsa på högt betyg på tentan måste man - woopwoop.

Min ko, jag försöker komma på ett passande namn. Ferdinand? Bill? Sparkle? Madonna? Josefin?

Maple Leafs är en bra låt av Jens Lekman

Kom-men-tera
Postat av: joäna

men herregud, du ser väl att det är en Holger? antingen det eller något sjukt utstuderat namn. typ Don Fernando.

2011-01-12 @ 21:51:49
URL: http://uujs.blogspot.com/
Postat av: joäna

det är en Holger. Eller något sjukt utstuderat, typ Don Carpaccio.

2011-01-12 @ 21:53:14
URL: http://uujs.blogspot.com/
Postat av: sophie

albert. helt klart.

2011-01-12 @ 21:56:19
URL: http://sophieelizabeth.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0