pangpang

Åh, igår var en helt underbar dag! Jag fick massor inhandlat, vädret var myspys, jag träffade älskade My över en fika samt att jag och Anton åkte till Gamla Stan igår och åt på restaurang och tog en öl efteråt på Östermalm. Riktigt härligt sådär på firandet av 1 år & 8 månader tillsammans + sambos.

Jag fick ha på mig den nya skjortan + skorna från Monki igår när jag handlade vidare och jag kände mig som en liten förortspojke i Queens på 40-talet, helt underbart! Jag kände som i himlen när jag och anton var in på Urban Outfiters, på biblioteksgatan där jag handlade lite grejs till lägenheten, present + kort till helen (som har fest nästa fredag), ett par strumpor till anton, ett hårband och världens gosigaste och härligaste tröja på deras second hand herr-avdelning som gick i ljusblått, grönt, rosa och vitt.


När jag traskade in på H&M så blev det två st gråa lite större tröjor, lite underkläder och diverse sminkgrejor. Och efter fikan med My så strosade vi in på Monki igen där jag hittade ett par underbara ljusgråa kostymbyxor med lite större modell, wonderbart. Grått är fint.

Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan gå med Anton till vårt älskade Coop och inhandla bakingredienser till en kladdkaka, mums!


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0