&sympatierfrånfelsort

Zup, senast kom jag in på journalistik och nu har jag shoppat och ätit marinerad fläskfilé.

Några vänner från Gävle ska komma över hit nästa torsdag på en hejdundrandes tillställning på Salong Betong, en tatuerarstudio som fyller 2 år, med gäster som Petter, Hoffmaestro och det finns en live-tatuerare där och jag tror att det kan bli riktigt kul faktiskt. Synd att man har skola dagen efter bara så att man måste upp kl 8 på morgonen, heh.. nej.

Idag så gick jag och gubben min på fotografiska och såg riktiga tuffa foton på Andy Warhol (att rekommendera!) sedan valsade vi vidare på stan och Anton fyndade en myströja på Bruno-gallerian uppe på söder samtidigt som jag gick totalt lös inne på Monki och inhandlade; ett par skor(lågskurna i brun mocka), en oversize skjorta, grå klänning/t-shirt och en stickad kofta. Kan lägga upp bilder sen, om jag möjligtvis kommer ihåg'et. Nej, men vi ska på stan i morgon också och leta någon typ av hatt/huvudbonad och även titta på ett par chinos till mig.

puss på er och mitt nagellack. näz.
(det är btw andy warhol på våra tavlor som anton köpte i NYC)

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0