10032011

Ja, jag vet ju inte om ni kollade i går på Kvällsöppet, men Emils kropp bestämde sig även, efter en promenad för att också må skit så den enda friska människan som blev kvar, var jag. Och jag tänkte att det är ju inte så jääävla coolt att gå själv och lyssna på arga homosexuella idrottsmän direkt. Så jag blev kvar hemma och hade Vänner-marathon med Anton och bakade fula, äckliga kakor.

MEN! I dag så ska jag och Anton gå på Skavlans inspelning som visas i morgon, så sjukt skoj! Tydligen ska Petter Northug vara där enligt min mor, och Anton är beredd för att ta med sig ägg och ruttna tomater. Själv ser jag fram emot att se Nina Persson (från The Cardigans) sjunga och Fredrik Reinfeldt vara så icke-politisk i den skalliga, hundliknande privatperson som han är.

Men nu ska jag ut och springa/pw:a lite eftersom jag hade min lediga dag igår och åt sjukt mycket bullar och skit. Så nu laddar jag musik och sticker ut och är nyttig, woopwoop!


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0