americana

Nu efter att ha kommit tillbaka från att ha fikat och pratat en massa mys med Irina så inväntar jag att min sötis, Anton ska komma hem. Jag saknar honom!
Efter att kakorna tagits ut ur ugnen så tog jag en powerwalk + springrunda - jätteskönt! Så härligt med solksken och varmt för en gångs skull, så efter att jag tränat så skyndade jag mig in i duschen (halkade väl där = ont i rumpan), fixade till mig lite och åkte ner på stan och träffade Irina, som var snyggare är någonsin. Vi kom överens om att vi skulle ha Sushikväll någon gång i veckan, det är min & Antons 20års present till henne - mys!

Jag hade på mig min myströja från Indiska & skorna från DinSko

Sötaste Irina med den absolut sötaste ringen, som hon köpt i LA



Kom-men-tera
Postat av: ira pira

DU är snyggare än någonsin min vackra mö :D

2011-03-06 @ 21:26:49
URL: http://solovyova.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0