bakakaka

Förlåt, att ingen uppdate på kakorna kom men de blev så fucked up så jag ville inte lägga upp någon bild, hehe. Det visade sig att jag hade slut på ungefär allt, inget socker, inget mjöl osv. Så istället för vanligt mjöl så hade vi grahamsmjöl som jag tog och det fanns bara 1 dl socker kvar så jag ersatte resten av sockret med O'boy', så det hela blev lite knäppt. Och väl i ugnen så smetade allting ihop sig till en enda stor röra som jag sedan fick klippa sönder i bitar.

Men det blev kakor! Fula kakor. Som inte smakar drömmar, de smakar en blandning av margarin, fibrer och oboy. Anton får avgöra om de är goda eller ej, jag antar icke.
kakor som ser mumsiga ut
kakor som mojsar ihop sig
kakor som jag fick klippa i bitar.
tadaaah...

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0