bryggkaffe

Godmorgon allihopa, i dag drog jag på stort och vaknade faktiskt halv ett. Eller, Anton ringde mig så jag blev så illa tvungen att gå upp ur sängen. Jag kände hur morgonkaffet skrek på mig. Så nu efter att ha plockat reda på disken dricker jag mitt goda kaffe i gamla glasögon och kollar på en jätteglad, gråtandes Mäkäräinen som just vann en guldmedalj i skidskytte, skoj för'na.

I dag, på schemat, så ska jag baka drömmar (eftersom vi infört mysiga måndagar i klassen, och jag ska bjuda på fika) och ta en springvända, eftersom det inte blev något i går. Jag ska även få träffa min söta Irina som jag inte sett sedan hennes 20års-fest som jag och Anton var på nere i Linköping. Åh det ska bli så skoj!
Men jag dokumenterar självfallet drömbakandet med mysiga bakbilder sedan, först ska jag bara leta reda på ett recept och dricka mitt kaffe i lugnans ro.

Snyggirina, som har magkatarr för övrigt stackarn.
(© Diambra 2010. Photography Jesper Lindström)

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0