++++++++

Käj, sorry för ett ännu uruselt uppdaterande men jag har helt enkelt int örschkt.

MEN! i går var det ju Skavlan, den som vi var på - tufft va! Att Petter Northug skulle vara så himlans het och snygg var inget jag hade förberett mig på direkt, men ack så snygg den mannen är.

Dock blev jag så besviken på hur det var i studion, man tänker sig ju att det ska vara så lugnt och behagligt som det visas på tv kl 21.00. Men ack så fel man hade, istället sprang det omkring sminköser, 5 kameramän med feta kameror, det var teknikkillar och ljudsnubbar som testade ljud osv. Inte alls lugnt. Men Nina Persson var otroligt söt och sjöng otroligt vackert med sitt band.
Och det kostade inte ett öre! (så jävla värt'et)


Kom-men-tera
Postat av: joäna

Är ni bästisar nu så att jag kan få stå på listan nästa gång? (a)

2011-03-28 @ 17:59:09
URL: http://uujs.blogspot.com/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0