fireworks

Nu, så här på kvällskvisten så börjar jag bli ganska trött faktiskt. Jag sprang i en halvtimme, sedan började jag tvätta lite diverse äckliga kläder och när Anton kom em så bestämde vi oss för att äta kycklingtacos. Så efter att tvätten var klar så promenerade vi till Coop och väl där handlade vi lite bakgrejs och lite matgrejs.
Så nu har vi ätit tacos med kycklingfärs - supergott!, Anton gjort matlåda tills i morgon och jag tjatar på honom om att han ska göra kanelbullar, som han själv tjatat om att göra ett bra tag nu. Men med tanke på att klockan gått över nio så är det inte så troligt längre.

I morgon blir det en kort skoldag, efter det ska jag ut och träna + springa. Jag är riktigt taggad inför loppet i sommar med mor min. Skönt med lite inspiration!

(fota på mig, av mig)

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0