fortsättning

Icke att förglömma så bakade faktiskt Anton chokladkakor i onsdags, superbt goda blev de! Tänk att gubben min, med tummen mitt i handen har talang för att baka. Det är som ljuv musik i mina öron.
Anton har faktiskt dragit sin kos till Gävle för att fira sin vän, Fredrik som fyllde 21 för några dagar sedan, så nu ska de ha grabbkväll, dricka bira och kolla på fotboll. Sådant som grabbar gör.

Men detta resulterar i att jag just nu är själv hemma och stirrar på skid-VM, som frestar mig till att sticka ut och springa i det otroligt fina vädret men jag har så förbaskat ont i benhinnorna så jag tror att jag skippar utomhusträningen idag och kör lite styrka själv här hemma. För träna bör man, annars dör man.

gubben mi med prick på snoken

Kom-men-tera
Postat av: rebecka

Imorgon avslutas bloggauktionen. Ljus & fin design! In och kika :)

2011-03-05 @ 13:53:50
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0