kvällsöppet

Halloj!
Sorry för uruselt uppdaterande men jag har faktiskt bara varit hemma i knappt en timme. Jag stannade efter skolan med Minna och Johanna och tog en puböl i kåren och satt och snackade tills att klockan tickade fram mot fem/sex om äckligheter så som pedofili och nekrofili, sjuka grejer.

Nu har jag ringt fram och tillbaka till folk då det var planerat att jag, Emil, Minna och Sarah skulle gå på Kvällsöppet med Ekdahl i kväll meeeeeen, det visade sig att både Sarah och Minna har fått feber, usch. Jag hoppas att jag inte får det. Jag hatar feber, jättemycket. Men det blev som så att jag och Emil ska gå i alla fall och lyssna på en dömande journalist + Birro som pratar om homosexualitet inom idrott.

Så titta på Kvällsöppet i kväll 22.40, för där ska jag och Emil vara publik. tjo!

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0