kvinnodagen

I dag är det min dag, eller alla människor som är.. en tjej. Internationella kvinnodagen - woopwoop! Dock tycker jag att denna dag är liiiiiiite dum och aningens orättvis. Killarna då, borde de ha en liten dag för sig själva? Där de kan läsa The Times, röka cigarr, dricka smokey bourbon, sitta i stora gröna läderfåtöljer och snurra mustaschen. Eller är det helt enkelt så att killarna "har" 364 dagar om året, för i så fall så är det ju SJUKT orättvist att vi bara har EN dag och de 364 liksom. That ain't fair. Men men, orättvist för killarna i dag tycker jag i alla fall. Därför ska jag vara extra gullig mot Anton i dag.

Idag hade vi en riktigt skoj föreläsning som handlade om grundlagar (jag vet, jag är knäpp) med en skoj farbror som liknande Austin Powers samt den jättesöta råttan i Ratatouille. Allt blev skoj.
Jag funderar på om jag ska ut och springa en vända eller styrketräna här hemma. ELLER så unnar jag mig en heldag hemma utan någon som helst ansträngning + semlor med tanke på att det faktiskt är "min" dag i dag. Fan vad mysigt.

i dag är en bra dag, puss!

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0