monkiberry

Nu är jag helt klar inför Skavlan inspelningen. Finito pronta! Jag har på mig mysbrallorna och röd/vit randiga t-shirt från MTWTFSS/WEEKDAY, dock vet jag inte om jag ska spetsa till med klackisar eller vita Converse. Converse är ju sjuuukt sköna men det har börjat snöat (stort suck...) och klackarna är lite snyggare men inte lika sköna. Jag tar mina vita converse, de är sköna.

Jag var och sprang 6 km runt ett-tiden och jag dog lite inombords. Det var så oerhört jobbigt och det värker sjukt mycket i benen, men jag känner väldigt nyttig och god. Jävlig fräsch om inte annat.
Men jag och Anton ska åka snart till TV-huset, vid Karlaplan såååå vi hörs sen, woopwoop!


Kom-men-tera
Postat av: joäna

säg guleböj till skavlan från moi!

2011-03-11 @ 21:00:09
URL: http://uujs.blogspot.com/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0