morgonpasset

Här sitter jag och väntar på att mitt kaffe ska bli klart. Jag lyssnar på morgonpasset, i P3 i min nya radio - som jag köpt på Clas Ohlson, den är supersöt! Den är mörkbrun, ser lite gammaldags ut, är så liten att den får plats i kökshyllan och man kan slå av/på basen om man vill. Helt jävla underbart.

I dag uppskattas de små sakerna, för i dag avslutas världens jobbigaste delkurs i skolan= Journalistik & Samhälle. Den delkursen är anledningen till att jag inte har tränat, har missbrukat kaffe, varit sjukt deppig och stressad och helt enkelt inte haft tid till att skriva av mig här(och det är ju det värsta) på så sjukt jävla länge. MEN! I dag avslutas skiten och glad för det är jag. För anledningen till att jag gick upp 06.30 i morse är just denna djävulusiska delkurs - may you burn in hell.

mina fina glasisar från H&M




Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0