pancakes

Åh! Efter att jag kommit hem från redovisningen av vår djävulsuppgift fann jag, liggandes på hallpallen, mitt brev från JFK med mina örhängen! Som jag beställde evigheter sedan... MEN! nu är de här och fina på är de också.
Jag och Anton såg nya HP-filmen del 1, som var mest deppig och grå - men tuff! Till den åt jag tre stycke pannkakor, gjorda efter ett recept som hette "Äkta Traditionella Gammalsvenska Pannkakor" som kändes tryggt, och underbart goda blev de.
Åh massa kramar och pussar på den här dagen, morgondagen blir nog också grym. Då är jag ledig från skolan och storebror samt svägerskan kommer på besök och stannar över helgen - skoj!

Kom-men-tera
Postat av: nathalie

grymt snygga örhängen!

har beställt den med korset också och hoppas på att det sitter lika fint som på dig (:



underbart mysig blogg förresten (: fortsätt uppdatera. kram!

2011-03-31 @ 22:04:57
Postat av: em

Jag tror nog att alla JFK-örhängen sitter som ett riktigt smäck på alla som testar dem, så du kommer nog vara underbart vacker i det!

puss!

2011-04-01 @ 12:42:36
URL: http://snikas.blogg.se/

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0