vanillathé

Nu sitter Anton och skriker på fotbollsspelare samtidigt som jag är helt slut i kroppen. Jag var ute på en springrunda och gjorde sedan styrka + stretch = skööönt. Jag fick lite smått panik efter att ha ätit väldigt onyttigt hela dagen, så jag var tvungen att svettas av allting. Nu sitter jag och dricker vaniljte (mums!), grönt te - bra för ämnesomsättningen - och försöker slappna av. Det går ju då så där, med tanke på fotbollskommentatorer som är ganska rappa i käften och Anton är snabb på att kommentera det kommentatorerna nyss kommenterade... Som sagt, jag försöker slappna av med lite te så här på kvällskvisten.

Något som är riktigt trevligt är att jag har sovmorgon i morgon, jag ska nämligen vara i skolan 13.00 i morgon - härligt! Då kanske man hinner avnjuta uppvaknandet med att sippa kaffe i ro och faktiskt ha på sig sovkläderna i typ en timme innan man byter om och inte stressa ihjäl sig med att vaknabryggakaffekissasminkadrickakaffekläpåsigdrickakaffenyhetsmorgondrickakaffeborstatändernaGÅ!
Anton har även bakat bullar som kanske tas med till skolan i morgon som söta klasskamrater får smaka på, mums på det liksom!

Jag ville bara visa hur mycket min frippa har ändrats, tufft att jag var blond. pffht. Jag gillar det bättre som jag har det nu. Det till höger alltså.



Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0