Doft av gräs

Nu går det en gubbe här utanför som klipper gräs och det luktar skolavslutning. Skolavslutning = happy thoughts, så jag är på riktigt bra humör i dag! Just nu dricker jag kaffe i min lugnan ro och står mellan valet och kvalet av att åka ner till stan och titta på fina bikinis och eventuella stickade/virkade västar. Men först ska jag dricka upp kvarstående kannakaffe och piffa upp mitt morgonruffs.

Åh vad jag saknar mitt långa hår, det är helt sjukt. Jag drömmer till och med om nätterna att jag kan sätta upp en lång hästsvans och svischa n' svoscha med.



Tjenare vad jag saknar mitt hår.

Kom-men-tera
Postat av: tove

men du som är så sjukt fin i kort!

2011-05-24 @ 16:26:06
URL: http://tovestrosor.blogspot.com

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0