jag är fast med mig

Hallå!
När jag lyssnade till Hanna Hellqvist i Morgonpasset som läste massa bloggar (som för övrigt verkade riktigt kalajsiga) som gav mig inspiration till att skriva av mig lite. I helgen så hade jag en söt liten Nathalie från Nyköping här, vi var på öppningen av Trädgården, i Skanstull och vi hade även en mysig Eurovision-kväll hemma hos My och Irina ute i Bromma.

I dag ska jag faktiskt dra min kos till Gävle, bara över dagen dock, på grund av skolarbete. Jag ska gå på en rättegång på Gävleborgs Tingsrätt och skriva en artikel om brottet/domen osv, vi har nämligen för tillfället rättjournalistik i skolan.
Vi har inte en enda föreläsning inplanerad i schemat - sååå himla skönt. Äntligen kan jag faktiskt få bli helt återställd från min förkylning som retar mig i halsen och snorar ner min näsa genom att chilla och skriva lite.

Men nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och läsa igenom DN.se lite, sedan beger jag mig i väg till lill-staden G.



Pöss!

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0