You're supernatural

Från och med nu finns inget mer plugg den här veckan för mig, jag är finito! Jag drog ju till Gävle i går för att vara på rättegång och jag fick vara med på en rättegång där en gubbe blev dömd för grovt rattfylleri, han fick fängelse och 200 500 kr i böter. Rätt åt han.

Men nu har jag skrivit klart artikel om det, så jag ska bara låta Anton läsa igenom den och sedan lämnar jag in den och sen är jag ledig hela veckan! Jag ska så ta sovmorgnar och inte göra något annat än att pilla i håret och spela tv-spel. Kanske får man ett ryck och tränar, men det gör jag inte förrän jag är frisk. Något jag faktiskt ska göra är att hitta en bikini och en virkad väst, jag vet att allting finns på H&M men jag är för tillfället så TRÖTT på H&M och deras urval. Eller, inte deras urval men att allt är så snyggt så att alla bär det. Det gillar jag inte.



pöss.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0