Åh, fina dag

Jag är så glad. Verkligen jätteglad. Träningspasset gick SÅ bra, jag tog i så att jag nästan kräktes men fick så himla mycket energi av det sedan. Dessutom fick jag kommentarer av en kille som satt i reception som undrade om jag var dansare eller hade dansat mycket förut, och rätt hade han ju.

Efter träningen åt jag ett ägg och sedan lurade jag och Anton ner till ICA Bergshamra där Anton hämtade ut sin sprillans nya dator han beställt. Vi handlade även mat till kvällen och jag köpte två trisslotter och vann 50 kr! Wee! (anton gick dock lottlös)

Nu har jag ätit lite soppa och ska fortsätta läsa mina historieböcker och är helt okej med det faktiskt. Även fast det fina vädret övergick till spöregn så blev det (hittills) en underbar dag!

Pösa


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0