Åka tåg

Hejsan hoppsan! Här sitter jag på ett SJ-Regionaltåg mot Linköping och lyssnar på Christer i P3.
Jag ska nämligen ner till bror och frun hans för lite god mat och partaj. Vi ska på säsongsöppningen för [HG] (ett studentställe där bror och svägerskan gifte sig för ett år sedan, där JAG var bröllopsfotograf) och det ska bli JÄTTESKOJ!

Jag ska, SKA göra klart pluggeriet på tåget så det inte finns något att oroa sig om när jag står svettig på dansgolvet och skriker ut musiktexter med armarna i luften. Nej nej, här ska vi göra klart skolgrejerna.

Innan jag satte mig på tåget var jag och Anton till Danderyd där pojken klippte frillan och jag inkasserade en ny höstsjal. Jag testade även en fin klänning som jag tänker köpa när jag kommer hem i morgon.

Vi hörs mer när jag är framme i Linköping, min gamla bostad.

Här är min fina sjal!


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0