Hem igen

På tunnelbanan. Igen. Denna gång ska jag hem på riktigt, litet köpa-mat-stopp först bara.

Åh vad jag gillar min Johanna, hon är så söt och fin. Vi snackade skit över diverse kaffe, fullproppat med skummad mjölk och fake-sugar. Vi pratade om att resa till London, flytta till USA (och/eller Paris). Vi kom även överens om att vi umgås alltför sällan för att äntligen bo i samma stad igen. Det bör påpekas att jag och Johanna gick i högstadiet tillsammans i Gävle och var väldigt tajta, sedan flyttade vi till olika städer för att gå i gymnasiet. Jag till Linköping och hon till Torsby, i Värmland.
Så vi ska träffas mer, basta.

Jag blev faktiskt piggare av att träffa jäntan dock är jag mer trött nu än vad jag var innan. Så nu blir det till att gå hem, äta lite soppa och sedan sova.

I morgon är det träning som gäller, pepp inför det!

Pösa


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0