Höstväder

Så himla fint väder! Solen skiner, löven har de allra finaste färger och himlen är klarblå. Jag sitter på pendeltåget mot skolan och ska ha ett två timmar långt seminarium. Som tur är så är det klart redan vid ett och därmed hinner jag hem i hygglig tid och kan njuta av vädret!

Jag fick en cykel i går av mormor & morfar, de och mamma kom förbi i går på väg mot Linköping och brorsan där de ska vara över helgen. Tydligen har morfar meckat och dornat med en gammal cykel så att den skulle bli mer "hipp" för mig. Den är faktiskt jättefin, men jag undrar om jag ska måla om den, typ rosa eller något.
Hur som haver, eftersom jag fått mig en cykel så kanske man åka ut på en cykelrunda och ta med lite varm choklad eller något. Mums!

Pösa


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0