Killing me

Åh. Herregud. Jag har så hemskt ont i kroppen just nu, så jäkla jobbigt core-pass det var! Dessutom gjorde jag lite extra styrka efter passet på gymmet, jag gillar gymmet!

Nu har jag precis ätit en superbt god sallad som jag slängde i hop när jag kom hem. En quinoasallad med basilika, kräftstjärtar, ägg och gräslöksdressing till. Supergott och sjukt nyttigt, det känns bra efter ett nyttigt pass dessutom. Jag har tänt lite ljus också för att få lite onsdagsmys.

Nu ska jag plasta in resterna till Anton, så han också får mat i magen när han kommer hem, sedan ska jag baaakaaa! Jag hade ju också TOTALT glömt bort att det är Grey's Anatomy i kväll, så jag tänker sitta bänkad framför tv'n vid 21'00!

Pösa


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0