lunchträning

Jajamen, i dag är det träning som gäller i dag också. Jag ska (själv denna gång) gå på ett träningspass som Friskis klämmer in för att alla workin'hard-människor ska få tid till att träna under lunchen. Så just nu dricker jag lite kaffe för att få i gång hjärnan lite, sedan ska jag äta någon typ av frukost/lunch när jag kommer hem i gen. Dock är det enda som står på dagens agenda; Plugga. Jag har en massa litteratur att läsa mig i genom.

Men jag följer schemat och har läst 100 sidor hittils i en av böckerna, duttiga jag. Solen tittar fram då och då, det känns inte så roligt när man ska sitta inne hela dagen och läsa om människans försörjning från 1500 f.vt och tilll 1700-talet.

Men! Jag har planerat att baka lite i dag, det får mig alltid på bättre humör, dessutom ska jag och Anton ge oss på och göra en brakmiddag i kväll. Vi får se hur det går, hoppas bra.


köffe i han' och träningskläder på!



Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0