Skönsöndag

I dag har det varit så fint väder och jag älskar det! En riktigt mysig och händelserik söndag har det varit. Det började med att jag och Anton låg och drog oss i sängen till Björnbröder, jag åt jordgubbar till frukost (MUMS!) och solen sken som bara den utanför fönstret.

Efter det tog vi tummen ur baken och städade lägenheten till typisk städmusik som man inte kan stå still till. Och när klockan slog tre så drog jag min kos till gymmet och tog ett träningspass, sprang på löpandes någon kilometer och gjorde sedan lite styrka.
Så jag känner mig riktigt nöjd med dagens sysselsättning, hittills! Senare ska vi laga mat och jag ska ge mig på och baka en malteserskladdkaka, vad sägs om det?

Pösa!


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0